هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

معرفی سریال جدید سونگ ایل گوک


دوستان سلام

سونگ ایل گوک بازیگر مطرح کره که در ایران با نام مستعار جومونگ به خاطر بازی در سریالی به همین نام به شهرت رسیده به تازگی مشغول بازی در سریالی جدید در کنار سونگ جی هیو (بانو سویا در افسانه جومونگ) می باشد که در این پست بطور کامل برایتان معرفی میشود.


(جزئیات کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.)


  • نام به کره ای و انگلیسی : 강력반 / Kangryukban 
  • نام های دیگر : Homicide, Detectives in Trouble 
  • ژانر : اکشن ، پلیسی ، عاشقانه
  • قسمت ها : 16
  • شبکه پخش کننده : KBS2
  • دوره پخش : از 7 مارس 2011 تا 25 آوریل 2011
  • روزهای پخش : دوشنبه و سه شنبه ها ، ساعت 21:55


داستان سریال :


این سریال داستان زندگی افسر پلیسی به نام پارک سه هیوک (سونگ ایل گوک) رو به نمایش میذاره که با تمام سختی های زیادی که در مقابلشه سعی میکنه پلیس وظیفه شناسی باشه و با بدی و ظلم در جامعه مبارزه کنه.

این سریال هم اکنون در حال پخش از شبکه کی بی اس 2 هست و تا قسمت 10 ریتینگ 9 در صد رو بدست آورده.


بازیگران اصلی :


سونگ ایل گوک     در نقش      پارک سه هیوک

لی جونگ هیوک   در نقش      جونگ ایل دو

سونگ جی هیو    در نقش      جو مین جو


سوابق بازیگران اصلی سریال : 


خب همونطور که میدونید سونگ ایل گوک یکی از بهترین های کره هستش و اکثر ایرانی ها هم ایشون رو میشناسن. ایشون اولین بار در ایران با سریال امپراطور دریا وارد خونه ی ما ایرانیا شد. این سریال نقطه پرتاب وی بود و بعد از اون تبدیل به استاری تاپ شد.

سریال افسانه جومونگ (2006) ، لابیست (2007) ، امپراطور بادها (2008) ، و مردی که خدا را صدا زد (2010) سریالهای دیگر وی هستند. البته به عنوان نقش اول ، وی در سالهای قبل از 2005 در چند سریال در نقش های فرعی و کوتاه ایفای نقش کرده بود.

نقش دوم مرد آقای لی جونگ هیوک هستن. دوستانی که سریال شکارچیان برده رو دیدن حتما ایشون رو میشناسن ایشون در اون سریال نقش هوانگ چول یونگ رو داشتند که در جشنواره سالانه شبکه کی بی اس 2010 یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بودن. البته ایشون در همون سال 2010 و بعد از شکارچیان برده در سریال با من ازدواج کن بازی کردند که جایزه بازیگر خوب رو از جشنواره کی بی اس 2010 دریافت کردند.

نقش اول زن هم خانم سونگ جی هیو هستن که در ایران همه ایشون با نام بانو سویا میشناسن. ایشون اولین بار در سریال قصر در  سال 2006 ایفای نقش کردند البته منظور از ایفای نقش اولین سریالشونه. ایشون در همون سال در سریال افسانه جومونگ بازی کردند.

بعد از اون دیگه در تلوزیون حضور نداشتن و چند فیلم سینمایی بازی کردن. در سال 2008 در فیلم جنجالی گل ممنوعه بازی کردن که بدلیل صحنه ها غیر اخلاقی زیادی که در فیلم وجود داشت شدیدا از سوی منتقدان سینمای کره مورد انتقاد قرار گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.k-bio-lyr-news.blogfa.com

سلام
وب جالبی دارین
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد