هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

اخبار جدید کره ای به تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۱۱


  • اکران فیلم جدید کیم میونگ مین :

کیم میونگ مین استار مطرح کره ای که به تازگی در فیلمی جدید ایفای نقش کرده است. این فیلم Detective k نام دارد و نقش مقابل وی در این فیلم هان جی مین است. هان جی مین سابقه بازی در سریالهای جواهری در قصر (یانگوم) در نقش شین بی و یی سان را دارد.

همچنین کیم میونگ مین سابقه بازی در سریالهای لی سو شین جاویدان ، خانواده بد ، برج سفید و ویروس بتهوون را دارد. و جوایز معتبری هم از جشنواره های مختلف بدست آورده.

همچنین وی به تازگی بازی در فیلمی جدید به نام Pace Maker را شروع کرده و این فیلم در مراحل پیش تولید قرار دارد.


  • بازگشت کیم جونگ هون از سربازی و حضور در سریالی جدید :

کیم جونگ هون بازیگر ، خواننده و مدل کره ای که سابقه بازی در سریالهای یوهی افسونگر و قصر (شاهزاده زمان ، روزگار شاهزاده) را دارد بعد از اتمام دو سال خدمت سربازی اش در سریالی جدید ایفای نقش خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.alieimany.blogfa.com

9.753086339689988.09371607459با سلام.اولا خسته نباشید میگم.مطالب جالبی دارین.بیشترشو خوندم.تبریک میگم.منهم یه وبلاگ درباره مهندسی برق قدرت دارم.یک ماه راش انداختم.بخاطر همین بازدیدش کمه.البته ناگفته نمونه مطالب کامل و جالبی داره.مخصوصا تو آرشیو و موضوعاتش.به درد همه می خوره مخصوصا مهندسین عزیز.من خودم لیسانس برق هستم و این ویلاگ رو جهت تبادل اطلاعات گذاشتم .تونستم تو یک ماه 100 پست خوب و مفید بزارم.اگه وقت کردین و ما رو قابل دونستین یه سری به ما بزنید.اگر هم امکانش هست منو در وبلاگتون لینک کنید تا دیگر عزیزان هم بتونن از مطالب من استفاده کنن.اسم مورد نظرتون هم در نظرات من قرار بدید تا شما رو لینک کنم.به همین راحتی میتونید توی وبلاگتون یه پنجره ای برای رفتن به دنیای برق برای مخاطباتون از هر قشری ایجاد کنید.ممنون میشم منو با اسم مهندسی برق قدرت لینک کنید.ممنون
www.alieimany.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد