هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

اصطلاحات کره ای - بخش دوم

دوستان عزیز سلام.


* سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا رو به تمام مسلمانان جهان تسلیت میگم *


در این پست بخش دوم از اصطلاحات کره ای رو براتون آماده کردم.

کرساو = ما خواهیم دید
اوران ماریدا = خیلی وقته ندیدمت
چه بر = خواهش می کنم
کره = بسیار خوب
آی گو = ای بابا ، وای

(بقیه را در ادامه مطلب مشاهده کنید)

چانگول = جنرال

سانچون = دائی ، عمو

برای معرفی خوتون به کره ای باید بگید : مثلا : رضا میدا = رضا هستم

حالا یک اسم کره ای : کانگ تبونگ میدا = کانگ تبونگ هستم . ابتدا فامیل بعد اسم کوچک .

ایمو = عمه

آیمو = خاله

اپسو = نه

انی میدا = نه ، هیچی

انیو = نه

ارت گویو = گفتم باشه

بوروشو جو = جاخوردی یا نمی دونستی

گوبچو ماسه او = نگران نباش

چل مو چسو = اشتباه کردم

پوتاگه او = التماس می کنم

چیتانیم = رئیس محل کار

کامبه = شاد باش

مانسه = عمرتون طولانی باد

جونا ، په ها = سرورم

ناری = قربان ، آقا

هائو ماما = بانوی من

چین گو = دوست

شی اومونی = مادر شوهر

اومونی = اصطلاحی که برای صدا کردن مادرزن و مادر شوهر استفاده می شود .

ابونیم = اصطلاحی که برای صدا کردن پدرزن و پدرشوهر استفاده می شود .

چون سونا = دختر زمینی

اوتوکه = چطور ممکنه

بولابولا = نمی دونم

کرون = ازدواج کردن

کرون اجا = بیا ازدواج کنیم

د جانگوم بسئو = یانگوم بزرگ رو دیدی؟

ن ، دجانگوم بسئو = بله ، یانگوم بزرگ رو دیدم .

دجانگوم جمیسئو ؟ = یانگوم بزرگ جالب بود ؟

ساجین جیگو دو داو = ممکن من یک عکس بگیرم ؟

ساجین جنگ جی گو د سوئو ؟ = می تونید خواهشا یک عکس بگیرید ؟

هیدو = فرزندی که باعث سر بلندی والدینش است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد