هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

بازگشایی دوباره وب./ اخبار جدید کره ای در ماه ژوئن ۲۰۱۱


سلام به دوستان عزیز. بعد از مدتها برگشتم. البته چند روز زودتر از موعد قبلی. انشالله با کمک شما عزیزان بتونم این وب رو طوری درست کنم که علاقمندان به سینما و تلوزیون کره ازش لذت ببرن.

خب در این پس پست مهمترین اخبار کره ای در ماه ژوئن 2011 رو گذاشتم.



سر تیتر مهمترین اخبار :

هیون بین برترین بازیگر 2011 کره...

شروع پخش سریال جدید لی مین هو...

موفقیت چشمگیر سریال بهترین عشق...

فیلم جدید جونگ وو سونگ...

آغاز پخش سریال جدید پارک شین های...


(متن کامل را در ادمه مطلب بخوانید.)

  • هیون بین برترین بازیگر 2011 کره :

هیون بین محبوب چندی پیش در چهل و هفتمین جشنواره بزرگ بائک سانگ کره که در اون در هرساله از بهترین های سینما و تلوزیون کره تجلیل میشه عنوان برترین بازیگر کره در سال 2011 رو بدست آورد. وی در این جشنواره جایزه دائه سانگ (Grand Prize) رو بدست آورد. گفتنیست که سال قبل گو هیون جونگ بخاطر بازی در سریال ملکه سئوندوک این عنوان رو کسب کرده بود.

  • شورع پخش سریال جدید لی مین هو :

سریال جدید لی مین هوی محبوب که شکارچی شهر نام دارد چندی قبل پخشش آغاز شده. این سریال کار خود را با اپیزود ریتینگ 9 درصد آغاز کرده و در حال حاضر با پخش 10 قسمت به 15 درصد افزایش یافته. گفتنیست که این سریال موضوعی اکشن و تریلر دارد و پارک مین یانگ نقش مقابل لی مین هو در این سریال است.

  • موفقیت چشمگیر سریال بهترین عشق :

سریال بهترین عشق با بازی چا سئونگ وون و گونگ هیو جین که در آغاز کار خود را با اپیزود ریتینگ 6 در صد شروع کرد توانست در قسمت های پایانی ریتینگ خوبی بدست بیاورد و در قسمت آخر ریتینگ 17 درصد را از آن خود کند. ضمن اینکه در شهر سئول ریتینگ بالای 20 درصد را در اختیار داشت.

  • فیلم جدید جونگ وو سونگ :

جونگ وو سونگ ستاره مطرح کره ای که به تازگی در سریال آتنا (آیریس 2) نقش آفرینی کرده در فیلم سینمایی جدیدی بازی خواهد کرد. این فیلم سینمایی دوستان و عشق نام دارد. ضمن اینکه همچنین وی فیلم آینده وی که قاتل نام دارد در مراحل پیش تولید قرار دارد تا سال آینده اکران شود. گفتنیست که جونگ وو سونگ از مطرح ترین بازیگران سینمای کره است. وی تا کنون فقط در سه سریال ایفای نقش کرده ، مرد آسفالت (1994) ، 1.5 (1995) و آتنا در سال 2010 اما در فاصله سالهای 1994 تا 2010 در نوزده فیلم سینمایی به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده. وی متولد 1973 است و به تازگی رسما با لی جی آه (بازیگر سریالهای شاه بزرگ خدایان ، ویروس بتهوون و استایل) که در سریال آتنا با وی همبازی بود نامزد کرد.

  • آغاز پخش سریال جدید پارک شین های :

سریال جدید پارک شین های که You've Fallen for Me نام دارد فردا اولین قسمتش از شبکه ام بی سی پخش خواهد شد. این سریال عاشقانه 16 قسمت تهیه شده. پارک شین های ، جونگ یونگ هوا ، سونگ چانگ یویی و سو یی هیون بازیگران اصلی این سریال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد