هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

هان سینما

بزرگترین آرشیو اطلاعات بازیگران و سریالهای کره ای به زبان فارسی

اخبار جدید کره ای به تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱

سر تیتر مهمترین اخبار...

  • سری دوم آرزوهای بی پایان در دست تولید است...
  • حضور افتخاری جونگ وو سونگ در یک درام ژاپنی...
  • افزایش چشمگیر بینندگان سریال شکارچی شهر...
  • قسمت های پایانی سریال New Tales of Gisaeng...
(برای خواندن متن کامل اخبار به ادامه مطلب بروید.)
  • سری دوم آرزوهای بی پایان در دست تولید است :

طی خبر هایی که منتشر شده بزودی سری دوم مجموعه زیبای آرزوهای بی پایان ساخته خواهد شد. این سریال که اوایل سال 2011 در 16 قسمت از شبکه کی بی اس پخش شد داستان شش دانش آموز دبیرستانی را به نمایش میکشد که هر کدام آرزو دارند تا به خواننده ای بزرگ و مشهور تبدیل شوند. از لحاظ سبک سریال و لوکیشن ها این سریال شباهت زیادی به سریال پسران برتر از گل دارد. این سریال کار خود را با اپیزود ریتینگ 11 درصد شروع کرد و در قسمت های پایانی از مرز 17 درصد نیز گذشت.

  • حضور افتخاری جونگ وو سونگ در یک درام ژاپنی :

جونگ وو سونگ ستاره مطرح کره در یک درام ژاپنی به صورت افتخاری ایفای نقش کرد. این سریال درام و پزشکی Good Life~Thank you, Papa. Goodbye~ نام دارد و در 11 قسمت توسط شبکه های کی تی وی و فوجی تی وی  پخش شد. جونگ در این سریال در قسمت های 6 و 7 در نقش یک دکتر کره ای بنام لی ظاهر شد.

  • افزایش چشمگیر بینندگان سریال شکارچی شهر :

سریال شکارچی شهر که با بازی لی مین هوی محبوب چند وقتیست که از شبکه اس بی اس پخش میشود با پخش 11 قسمت به ریتینگ قابل توجهی رسیده است. این سریال 20 قسمتی در قسمت اول کار خود را با ریتینگ 9 درصد شروع کرد در حال حاضر با پخش 11 قسمت به ریتینگ 17 درصد رسیده است. با توجه روند صعودی این سریال تا به الان پیش بینی میشود تا قسمت های پایانی از مرز 25 درصد هم عبور کند و یکی از سریالهای موفق سال لقب بگیرد.

  • قسمت های پایانی سریال New Tales of Gisaeng :

سریال New Tales of Gisaeng که در حال حاضر در رتبه دوم سریالهای محبوب با ریتینگ 20 درصد قرار دارد بزودی به اتمام خواهد رسید. این درام 52 قسمتی کار خود را با ریتینگ 8 درصد آغاز کرد و در حال حاضر با پخش 46 قسمت به ریتینگ 20 درصد رسیده است. گفتنیست که هفدهم جولای آخرین قسمت این سریال از شبکه اس بی اس پخش خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد